

- SCRAPBOOKING TEMATYCZNIE(708)
- WIELKANOC(55)
- WALENTYNKI(98)
- ŚLUB / WESELE(33)
- KOMUNIA ŚWIĘTA(68)
- AKCESORIA DO SCRAPBOOKINGU(55)
- BAZA ALBUMOWA(110)
- DODATKI DO SCRAPBOOKINGU(307)
- DZIURKACZE OZDOBNE(6)
- MASKI / SZABLONY(20)
- NARZĘDZIA KREATYWNE(14)
- PAPIER DO SCRAPBOOKINGU(624)
- PLAKIETKI OZDOBNE(10)
- PROJECT LIFE(362)
- PUDEŁKA(68)
- PUDRY DO EMBOSSINGU(12)
- STEMPLE DO SCRAPBOOKINGU(41)
- TAŚMY OZDOBNE - WASHI TAPE(218)
- TUSZE(11)
- WYCINANKI TEKTUROWE(535)
- ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE(1)
- ZAWIESZKI/CHARMS(70)
Nowości
Promocje
REJESTRUJĄC SIĘ W
SKLEPIE
ARTBRAWURKA
PIERWSZE SWOJE ZAKUPY
ZROBISZ Z RABATEM
10 %



Zachęcamy do zapisania się do Newslettera. Podaj tylko adres e-mail, a otrzymasz kod z jednorazowym RABATEM na Swoje zakupy. Zapraszamy.


Stemple do scrapbookingu Sunshine
37,00 zł

Stemple do scrapbookingu Relax
37,00 zł

Naklejki kolorowe Good vibes
5,50 zł
Personalizowane
artykuły ślubne
U nas zamówisz:
- Zaproszenia
- Winietki
- Księgi gości
- Albumy do zdjęć


Najczęściej zadawane pytania - Sklep ArtBrawurka
- Jak można się z Nami skontaktować ?
Jesteśmy dostępni pod:
mail: artbrawurka@gmail.com
mail: sklep@artbrawurka.pl
tel. +48 600 107 035
Chat na stronie głównej sklepu w prawym dolnym rogu domyślnie ( jeżeli jesteśmy dostępni on-line, odpowiadamy natychmiast ) - Jak mogę szybko opłacić zamówienie?
Zamówienie najszybciej możesz opłacić poprzez
- przelew natychmiastowy ( w koszyku zakupów po wybraniu z tabelki swojego banku,
zostaniesz przekierowany do strony logowania w tym banku i je opłacasz ) Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
- Płatność poprzez Paypal - przelew jest natychmiastowy
- Płatność poprzez PayU - przelew jest natychmiastowy - Z jakich form dostawy mogę skorzystać?
Firmy kurierskie: DHL, DPD, Poczta Polska, FedEx, InPost, GLS, UPS
InPost - Paczkomaty
Paczka w Ruchu
Poczta Polska tradycyjnie koperta ( przy małych zamówieniach )
Odbiór osobisty - Jak mogę osobiście odebrać towar?
Towar możesz odebrać osobiście po uprzednim skontaktowaniu się z Nami telefonicznie lub mailowo.
Odbiór towaru możliwy jest z siedziby firmy lub możemy umówić się w centrum Warszawy . - Jak najszybciej mogę otrzymać zamówienie?
Zamówienie będzie najszybciej wysłane jeżeli jest opłacone przelewem natychmiastowym, PayPalem, PayU,
za pobraniem, przy wyborze odbiór osobisty lub po złożeniu zamówienia wyślesz Nam na maila potwierdzenie przelewu. - Co daje mi program lojalnościowy i jak naliczane są punkty?
Przy każdym zakupie ( gdy jesteś zarejestrowanym klientem ) naliczane sa punkty za zakupy.
Każde 10 zł = 1pkt. Po zebraniu określonej ilości punktów otrzymujesz stały rabat w Naszym sklepie.
Szczegóły znajdziesz tutaj.
Naliczone punkty możesz zobaczyć w swoim panelu klienta. Punkty naliczają się automatycznie po zmianie statusu na " przesyłka wysłana " - Złożyłam zamówinie, a chciałam jeszcze coś domówić. Jak to zrobić?
Gdy chcesz domówić jeszcze kilka produktów do swojego poprzedniego już zamkniętego zamówienia,
które nie zostało jeszcze wysłane, złóż drugie zamówienie, a przy opcji dostawy zaznacz odbiór osobisty.
Spakujemy Twój towar w jedną paczkę i wyślemy go taką formą dostawy jaką wybrałaś przy pierwszym zamówieniu. W Uwagach napisz, że chcesz połączyć to z zamówieniem poprzednim ( nr. zamówienia ) - Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Kod rabatowy wpisujesz w koszyku zamówien w miejscu podsumowania Twoich zakupów -
zaznaczasz checkbox, wpisujesz swój kod, który dostałaś na maila i wciskasz "użyj"
Kod rabatowy otrzymujesz np za zapisanie się do Newslettera. - Towar, na którym mi zależy jest aktualnie niedostępny. Co mogę zrobić?
Wyślij do nas na maila zapytanie w tej sprawie lub skorzystaj z chata. Staramy się często uzupełniać
towar i istnieje taka możliwość, że produkt, który Cię interesuje będzie dostępny w przeciągu kilku dni. - Jak skorzystać z darmowej wysyłki?
Z darmowej wysyłki możesz skorzystać składając zamówienie za min. 200 zł.
Uwaga - podsumowanie zakupów na 200 zł musi być bez kosztów dostawy.